مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-21سياسي

دستگاه های مشمول قانون، مکلف به اجرای آرای کمیسیون ماده 16 هستند


دبیر کمیسیون ماده 16 ضمن تاکید بر این که دستگاه های مشمول قانون، مکلف به اجرای آرای کمیسیون هستند، اقدامات جدید کمیسیون ماده 16 را در راستای تحکیم و تأمین ضمانت اجرای آرا تشریح کرد.

- دبیر کمیسیون ماده 16 ضمن تاکید بر این که دستگاه های مشمول قانون، مکلف به اجرای آرای کمیسیون هستند، اقدامات جدید کمیسیون ماده 16 را در راستای تحکیم و تأمین ضمانت اجرای آرا تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدناصر میرعیسی خانی در یکصد و هشتادمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران در خصوص اقدامات جدید کمیسیون ماده 16 در راستای تحکیم و تأمین ضمانت اجرای آرا گفت: به منظور رفع مشکلات مربوط به اجرای آرای کمیسیون ماده 16، در مهرماه سال 1397، بخشنامه ای از سوی معاون اول قوه قضاییه به دادگستری کل استان ها ابلاغ و تاکید شد شعبه ای از اجرای احکام کیفری دادگستری مرکز استان ها به این امر اختصاص پیدا کند در همین رابطه اقدامات موثری در ایجاد ارتباط با برخی دادستان های مرکز استان ها انجام شد و جلسه ای نیز با آقای القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار و موانع و مشکلات مربوطه تشریح و بررسی شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت ها و دستگاه های مشمول قانون که طرف شکایت قرار می گرفتند، همچنین پی گیری اجرای آرای کمیسیون ماده 16، دادستان تهران ضمن موافقت با تقاضای کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مشمول قانون، مکلف به اجرای آرای کمیسیون ماده 16 هستند

دستگاه های مشمول قانون، مکلف به اجرای آرای کمیسیون ماده 16 هستند