مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-21اجتماعي

تردد در جاده های پاوه، کرند و سرپل ذهاب با زنجیرچرخ امکان پذیر است


سرهنگ محمد حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این سه شهرستان تا زمان بهبود وضعیت راه همکاران ما به منظور حفظ سلامت مردم از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

وی اظهار داشت: اکنون بارشی در جاده های استان گزارش نمی شود اما سطح تمام جاده های استان لغزنده است و بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی بارش ها ادامه خواهند داشت.

رییس پلیس راه کرمانشاه در ادامه گفت: در برخی محورها از جمله محور بیستون به سمت کنگاور و محور کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب به صورت مقطعی مه گرفتگی گزارش شده که رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه نیروهای راهداری در حال پاشیدن شن و نمک در سطح جاده ها هستند، توضیح داد: محور پاوه به سمت سروآباد هم به علت بارش برف مسدود شده و از تردد خودروها در آن به دلیل احتمال سقوط به دره جلوگیری می شود.

به گفته وی، اکنون 65 تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای استان کرمانشاه را پوشش می دهند.

رییس پلیس راه کرمانشاه بااشاره به وضعیت نامناسب محورهای استان برای تردد، از مردم خواست از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

حیدری افزود: همچنین توصیه می شود رانندگان حتما پیش از حرکت از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و حتما تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های پاوه، کرند و سرپل ذهاب با زنجیرچرخ امکان پذیر است

تردد در جاده های پاوه، کرند و سرپل ذهاب با زنجیرچرخ امکان پذیر است