مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-21سياسي

وقوع سرقت در کرمانشاه از میانگین کشور کمتر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: طبق آمارهای ارائه شده، تعداد سرقت های صورت گرفته در کرمانشاه از میانگین کشوری کمتر است و در این خصوص وضعیت مطلوب تری داریم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: طبق آمارهای ارائه شده، تعداد سرقت های صورت گرفته در کرمانشاه از میانگین کشوری کمتر است و در این خصوص وضعیت مطلوب تری داریم.

محمد ابراهیم الهی تبار در قرارگاه مبارزه با سرقت استان اظهار داشت: سال 1396 به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در کشور 1040 فقره سرقت و در استان 680 مورد سرقت رخ داده است.

وی افزود: سال 1397 نیز این تعداد در کشور به 1300 مورد و در کرمانشاه به 1100 مورد رسیده که این آمارها نشان می دهد میزان وقوه سرقت در استان از میانگین کشوری کمتر است، هر چند برای پیشگیری و کاهش این معضل اجتماعی باید بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، الهی تبار با بیان اینکه برای پیشگیری از بسیاری معضلات اجتماعی نیازمند مشارکت جمعی همه افراد جامعه و دستگاه های اجرایی هستیم، تصریح کرد: مقابله با پدیده سرقت که بسیار هم به ناامنی دامن می زند، از عهده یک سازمان و یا دستگاه بر نمی آید و نیازمند عزم و تلاش جدی همه دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سرقت در کرمانشاه از میانگین کشور کمتر است

وقوع سرقت در کرمانشاه از میانگین کشور کمتر است