مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-21اقتصادي

افزون بر 130 هزار کیلوگرم از ماهیان استخوانی در بندرکیاشهر صید شد


حسن قاسمپور امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان از ماهیان استخوانی صید شده ، شامل 57 هزار و 127 کیلوگرم ماهی سفید، 64 هزار و 397 کیلوگرم کفال ، یکهزار و 885 کیلوگرم کپور و 7 هزار و 467 کیلوگرم سایر ماهیان استخوانی است.

وی با اشاره به فعالیت یکهزار نفر از صیادان در 11 شرکت تعاونی پره صیادی این شهرستان افزود: صیادان بخش بندرکیاشهر برای صید این میزان از ماهیان استخوانی 2 هزار و 476 مرتبه پره کشی انجام داده اند.

به گفته قاسمپور ماهیان استخوانی صید شده توسط صیادان این منطقه ، در سه مرکز اصلی ماهی فروشان شهر بندرکیاشهر، کوی امام بندرکیاشهر و دستک به بازارهای مصرف و خریداران عرضه می شود.

وی با بیان اینکه سرمای هوا و شرایط جوی موجب کاهش صید ماهیان استخوانی در سواحل بخش بندرکیاشهر شده ، یادآور شد: صید ماهیان استخوانی در 37 کیلومتر از سواحل بخش بندرکیاشهر با نظارت اداره شیلات ، تا بیست و پنجم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

رییس اداره شیلات آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد : صیادی از منابع مهم درآمدی صیادان بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه است .

این شهرستان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای حدود 108 هزار نفر جمعیت بوده و در شرق استان گیلان واقع شده است انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 130 هزار کیلوگرم از ماهیان استخوانی در بندرکیاشهر صید شد

افزون بر 130 هزار کیلوگرم از ماهیان استخوانی در بندرکیاشهر صید شد