مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-21بين الملل

آسوشیتدپرس: ترامپ با شبح استیضاح، آمریکا را به بازار جهان عرضه می کند


در حالیکه محاکمه برای استیضاح تاریخی رییس جمهور آمریکا امروز (سه شنبه) در مجلس سنا آغاز می شود او با ماموریت عرضه آمریکا به جامعه تجار جهان به محل برگزاری اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در سوییس می رود.

- در حالیکه محاکمه برای استیضاح تاریخی رییس جمهور آمریکا امروز (سه شنبه) در مجلس سنا آغاز می شود او با ماموریت عرضه آمریکا به جامعه تجار جهان به محل برگزاری اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در سوییس می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، زمانی که امروز محاکمه مربوط به استیضاح رییس جمهور آمریکا در شهر واشنگتن شروع می شود دونالد ترامپ هزاران مایل دورتر تلاش می کند تا نظر مدیرعامل های شرکت های مطرح جهان را در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس جلب کند.

ترامپ در این سفر دو روزه به سوییس با چالش برقراری تعادل بین عصبانیتش بر سر مسئله استیضاح و تمایلش برای نشان دادن رهبری در عرصه جهانی مواجه است.

یک سری گمانه زنی ها مطرح شد که ممکن است دونالد ترامپ با توجه به موضوع محاکمه برای استیضاحش سفر خود را کنسل کند اما دستیاران او گفتند: رییس جمهور آمریکا متمرکز بر حصول نتایج برای مردم آمریکا است.

ترامپ که اوایل امروز سه شنبه وارد سوییس می شود، گفت: هدفش از شرکت در اجلاس داووس تشویق رهبران تجاری به سرمایه گذاری در آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس: ترامپ با شبح استیضاح، آمریکا را به بازار جهان عرضه می کند

آسوشیتدپرس: ترامپ با شبح استیضاح، آمریکا را به بازار جهان عرضه می کند