مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-21اقتصادي

همدانی ها خواهان تأمین منبع مطمئن آب شرب هستند


استاندار همدان با تأکید بر اینکه تأمین منبع پایدار و مطمئن تقاضای جدی مردم همدان از وزارت نیرو است، گفت: مردم همدان خواهان تأمین منبع مطمئن آب شرب برای این شهر هستند.

- سیدسعید شاهرخی سه شنبه یکم بهمن ماه در آیین افتتاح پروژه های شبکه توزیع برق کشور که با حضور وزیر نیرو در همدان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه انتقال آب شرب همدان سال هاست که در دست اجراست و پیشرفت خوبی نیز دارد اما خواسته مردم این است که هر چه زودتر این بحث تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه رقمی که برای این طرح دیده می شود، رقمی نیست که بتواند آب را به شهر همدان برساند، از وزیر نیرو خواست تا رقم قابل توجه و برنامه زمان بندی مناسبی برای انتقال آب به همدان درنظر گرفته شود.

شاهرخی با اشاره به انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه شهید مفتح و منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، یادآور شد: با انتقال پساب به نیروگاه دشت کبودراهنگ جان تازه ای پیدا کرد و بیش از سه میلیون مترمکعب پساب به منطقه ویژه جهان آباد تخصیص یافت و چالش اصلی دو پتروشیمی همدان با انتقال پساب حل شد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه آب در استان اقدامات شایانی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در جریان سیلاب فروردین امسال همدان با وجود اینکه یکی از پر باران ترین استان های کشور بود عملکرد خوب حوزه آب موجب شد تا کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها خواهان تأمین منبع مطمئن آب شرب هستند

همدانی ها خواهان تأمین منبع مطمئن آب شرب هستند