مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-21سياسي

تخصیص 8 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان


معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید در سفر خود به مناطق سیل زده سیستان از تخصیص 8 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ستاد بحران بنیاد صبح امروز به منظور بازدید از ایثارگران آسیب دیده در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.

وی در خصوص اهداف سفر 2 روزه خود به این استان گفت: در این سفر ضمن دیدار با مسئولان و مقامات محلی استان، بازدیدی از مناطق آسیب دیده در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و کمک های صورت گرفته به ایثارگران به خصوص در شهرستان های دشتیاری و زرآباد که بیشترین خسارات را دیده اند، قرار بگیریم.

میرمرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مدیریت بحران درباره سیل اخیر استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان و رسیدگی به امور حدود 350 خانوار ایثارگر آسیب دیده در این سیل گفت: تخصیص مبلغ 8 میلیارد ریال به استان های آسیب دیده، رسیدگی و پیگیری فوری امور درمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، استفاده از ظرفیت های سازمان ها و مؤسسات تابع بنیاد از جمله سازمان اقتصادی کوثر، سازمان سیاحتی کوثر و صندوق اشتغال و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 8 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان

تخصیص 8 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ایثارگران سیل زده سیستان