مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:262020-01-21سياسي

نقش زنان در فرهنگ سازی و رشد فرهنگ جامعه بسیار تاثیرگذار است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بانوان ظرفیت ارزشمندی در فرهنگ سازی و انتقال پیام ترافیکی و کاهش سوانح جاده ای دارند و باید از آن بخوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی، سرهنگ حسین بهتویی کارشناس راهور و فرهنگ ترافیک و جمعی از بانوان فعال در حلقه های صالحین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت الهی در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: مسیر سلیمانی به شهادت ختم می شد و اگر این سردار مؤمن اسلام به شهادت نمی رسید باید تعجب می کردیم.

وی بیان کرد: موضوع فرهنگ در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد و شاکله اصلی جامعه را سیاست، فرهنگ و اقتصاد تشکیل می دهد که با سرمایه گذاری در فرهنگ می توان به دستاوردهای مهمی رسید.

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی وجود ولایت که در واقع به عنوان جانشین پیامبر (ص) و مجری احکام الهی است بر جامعه حکومت می کند و می توان با اتکا به آن به دستاوردهای ارزشمندی رسید.

نعمت الهی تصریح کرد: فرهنگ سازی در جامعه روی سیاست و اقتصاد تأثیرگذار است و چگونه فکر کردن ما از دل فرهنگ بر می خیزد و فرهنگ را باید ساخت و از انسان های فرهیخته و صاحب نظر در آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در فرهنگ سازی و رشد فرهنگ جامعه بسیار تاثیرگذار است

نقش زنان در فرهنگ سازی و رشد فرهنگ جامعه بسیار تاثیرگذار است