مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-21اقتصادي

تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری کشاورزی در کوهسرخ


اگرو توریسم( گردشگری کشاورزی) منطقه کوهسرخ شهرستان کاشمر توسعه می یابد.

- اگرو توریسم( گردشگری کشاورزی) منطقه کوهسرخ شهرستان کاشمر توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکزخراسان رضوی، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران و خراسان رضوی در جلسه مزیت های چندجانبه گردشگری شهرستان کوهسرخ گفت: همکاری مشترک کمیسیون های گردشگری و کسب وکارهای وابسته درزمینه اگرو توریسم و جذب گردشگر داخلی و بین المللی ضروری است.

علی شریعتی مقدم همچنین بر استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری موجود در منطقه کوهسرخ تاکید کرد و توجه به توسعه کشاورزی تجاری از طریق آیین ها ، هنر و میراث کشاورزی در مناطق مختلف کشور را خواستارشد.

وی با اشاره به طرح تهیه شناسه اقتصادی محصولات دارای مزیت کشور در کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ، علاوه بر ظرفیت های توسعه افزود: پیوندهای فرهنگی، هنری ، تاریخی آیینی و طبیعی می تواند با ثبت ملی و بین المللی به رونق تولید محصولات کشاورزی و صنایع وابسته بیانجامد.

محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود به آثار گسترده بازدید افراد شاخص بین المللی از منطقه کوهسرخ در خراسان رضوی با ده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری کشاورزی در کوهسرخ

تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری کشاورزی در کوهسرخ