مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-21دانش

دیوارهای دانشگاه برداشته نمی شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود و عنوان برداشته شدن دیوارها به این معنی است که حائل میان مردم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود و عنوان "برداشته شدن دیوارها" به این معنی است که حائل میان مردم، جامعه و دانشگاه کمرنگ شود.

عادل سپهر در گفت وگو با ایسنا ضمن تکذیب شایعات مربوط به برداشته شدن دیوارهای دانشگاه فردوسی مشهد، اظهارکرد: در مباحثی که میان شهرداری و دانشگاه مطرح شد، قرار شد که از پتانسیل شهرداری و دانشگاه استفاده شود تا دانشگاه توان خود را در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتباط با جامعه و تربیت شهروندان به جامعه عرضه کند.

وی افزود: طبق این مبنا قرار شد تا فعالیت های مهم در زمینه علمی، پژوهشی، شرکت های دانش بنیان، رویدادهای مختلف اعم از رویدادهای فرهنگی و هنری که در بدنه دانشگاه به مناسبت های مختلف در طول سال انجام می شود، با همکاری شهرداری به عرضه عموم در بیاید و شهروندان مشهد از اتفاقات خوبی که در بزرگترین قطب علمی شرق ایران رخ می دهد، اطلاع داشته باشند.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود و عنوان برداشته شدن دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارهای دانشگاه برداشته نمی شود

دیوارهای دانشگاه برداشته نمی شود