مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-21سياسي

لباس خادمی حرم عبدالعظیم (ع) بر تن استادان دانشگاه علم و صنعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، تولیت این آستان گفت: این امامزاده واجب التعظیم که توفیق خدمتگزاری به آن برای ما حاصل شده، از بزرگان خاندان رسالت (ع) است.

آیت الله محمد محمدی ری شهری اظهار داشت: در میان امامزادگان تنها امامزادهای که طبق آنچه از امام هادی (ع) نقل شده زیارتش برابر با زیارت سیدالشّهداء است، حضرت عبدالعظیم (ع) است.

وی افزود: هدف ما در این آستان نورانی و تاسیس دارالحدیث، دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث، احیای امر اهل بیت (ع) و کمک به زمینه سازی فرهنگی حکومت جهانی اسلام و نشر آثار اهل بیت علیهم السلام و رساندن پیام این خاندان به جهانیان است.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به جایگاه والای حضرت عبدالعظیم (ع) خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به این سلاله پاک امام حسن مجتبی (ع) موجب برکت زندگی انسان می شود که این توفیق امری وجدانی است، ما این احساس را کردیم و ان شاء الله شما نیز احساس خواهید کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: اساتید دانشگاهی در حوزه تخصصی خودشان با نیّت خدمت به حضرت عبدالعظیم (ع) و جد غریب ایشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) بخشی از خدمات خود را به نام خدمتگزار این آستان ارائه نمایند و ما هدفی جز کسب رضای خداوند و خاندان رسالت (ع) نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس خادمی حرم عبدالعظیم (ع) بر تن استادان دانشگاه علم و صنعت

لباس خادمی حرم عبدالعظیم (ع) بر تن استادان دانشگاه علم و صنعت