مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-21سياسي

اصفهان 904 شعبه اخذ رأی خواهد داشت/تا کنون 95 تایید صلاحیت شدند


فرماندار اصفهان با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان 904 شعبه اخذ رأی خواهد داشت، گفت: صلاحیت 95 داوطلب تاکنون تأیید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، حسین سیستانی در نشست مشترک مسؤولان ستادهای 19 گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی و هیأت اجرایی شهرستان، اظهار داشت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات، ازجمله منتخبین مردم هستند، که در انجام امور مربوطه و وظایف محوله همکاری و همراهی متعهدانه و دلسوزانه ای داشته اند و وجود آنان به روند توأم با سلامت و صلابت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار اصفهان افزود: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همه اقشار و آحاد مردم مهیاست که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده همه دست اندرکاران انتخابات تلقی می شود.

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان دارای 904 شعبه اخذ رأی است، اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رأی، 789 شعبه در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، 111 شعبه در 5 بخش دیگر شهرستان و 4 شعبه اخذ رأی نیز متعلق به اقلیت های دینی (ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان) است.

سیستانی با اشاره به نام نویسی 475 داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان 904 شعبه اخذ رأی خواهد داشت/تا کنون 95 تایید صلاحیت شدند

اصفهان 904 شعبه اخذ رأی خواهد داشت/تا کنون 95 تایید صلاحیت شدند