مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-21سياسي

ذوالقدر: معوقات کارگران بنگاه های اقتصادی پرداخت شود


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز به روز مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده می شود، گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی ماه ها معوقه کارگری دارند که لازم است به درخواست تخصیص اعتبار در این باره توجه لازم به عمل آید.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که روز به روز مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده می شود، گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی ماه ها معوقه کارگری دارند که لازم است به درخواست تخصیص اعتبار در این باره توجه لازم به عمل آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که عمده آن ناشی از تحریم های ظالمانه است روز به روز بر مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده می شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: این موضوع به گونه ای است که به یک بحران تبدیل شده و باعث شده کارفرمایان این بنگاه ها در تامین و پرداخت حقوق ماهانه دچار مشکل شوند.

بسیاری از این بنگاه ها ماه ها معوقه کارگری دارند.

این مشکل از سال های پیش توسط وزارت کار در حال پیگیری است اما با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و موضوع معیشت کارگران، پرداخت حقوق و عیدی آنها تقاضا داریم به درخواست تخصیص اعتبار به این واحدها که توسط وزارت کار ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: معوقات کارگران بنگاه های اقتصادی پرداخت شود

ذوالقدر: معوقات کارگران بنگاه های اقتصادی پرداخت شود