مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-21سياسي

ملبس شدن 70 نفر از اساتید دانشگاهی به لباس خدمت افتخاری حضرت عبدالعظیم(ع)


هفتاد نفر از اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن دیدار با با آیت الله محمدی ری شهری به لباس خدمت افتخاری به این بارگاه ملکوتی ملبس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در دیدار با هفتاد نفر از اساتید برجسته دانشگاه که خادم افتخاری این آستان مقدس شدند، اظهار داشت: حضرت سیدالکریم(ع) بزرگواری که توفیق خدمتگزاری به آن برای همه ما حاصل شده، از بزرگان خاندان رسالت(ع) است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمت به حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: برکات خدمتگزاری در این مکان مقدس از تمامی مسؤولیت هایی که در این نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته ام بیشتر بوده است و امروز این توفیق برای شما اساتید دانشگاه حاصل شده و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به جایگاه والای امامزادگان این آستان اشاره کرد و افزود: در میان امامزادگان تنها امامزاده ای که طبق آنچه از امام هادی(ع) نقل شده زیارتش برابر با زیارت سیدالشهداء(ع) به شمار می آید، حضرت عبدالعظیم(ع) است.

آیت الله ری شهری با یادآوری تأسیس دارالحدیث، دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث، هدف را احیاء امر اهل بیت(ع) و کمک به زمینه سازی فرهنگی حکومت جهانی اسلام و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملبس شدن 70 نفر از اساتید دانشگاهی به لباس خدمت افتخاری حضرت عبدالعظیم(ع)

ملبس شدن 70 نفر از اساتید دانشگاهی به لباس خدمت افتخاری حضرت عبدالعظیم(ع)