مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-21سياسي

دولت مشکل معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی را رفع کند


نماینده تهران در مجلس خواستار تامین اعتبار بنگاه های اقتصادی در پایان سال و رفع مشکلات معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی آنها از سوی دولت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که عمده آن ناشی از تحریم های ظالمانه، روز به روز بر مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده  شده است.

وی افزود: ممکن است این مشکلات تبدیل به یک بحران  شده و موجب شود کارفرمایان بنگاه ها در تامین و پرداخت حقوق ماهانه بامشکل مواجه شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بسیاری از بنگاه های اقتصادی ماه ها معوقه کارگری دارند، این مشکل از سال قبل توسط وزارت تعاون در حال پیگیری است.

  ذوالقدر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال، مشکل معیشت کارگران و پرداخت حقوق و عیدی، تقاضا داریم به درخواست تخصیص اعتبار به این واحدها که توسط وزارت تعاون ارائه و مبلغ نیز مشخص شده، موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمناً بانک ها اعلام کرده اند آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات به این واحدها را دارند تا بتوانند حقوق معوقه را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مشکل معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی را رفع کند

دولت مشکل معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی را رفع کند