مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-21اقتصادي

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت شد


بهروز اسودی روز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: 268 واحد تولیدی این استان در بخش صنعت و معدن و کشاورزی از تسهیلات رونق تولید و اشتغال بهره مند شدند.

وی بیان کرد: 132 واحد تولیدی 6 هزار و 530 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و 136 واحد نیز تسهیلات مربوط به بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال به ارزش 2 هزار و 550 میلیارد ریال دریافت کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این جلسه درخواست تسهیلات رونق تولید 45 واحد صنعتی استان به مبلغ یک هزار و 948 میلیارد ریال بررسی شد.

وی اضافه کرد: 479 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود 20 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات رونق تولید 98 به بانک های عامل معرفی شد.

اسودی خاطرنشان کرد: 320 پرونده از این تعداد برای عقد قرارداد در بانک های عامل در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه سمنان در پرداخت و میزان تسهیلات رونق تولید در بین استان های کشور رتبه سوم را دارد، ابرازداشت: 30 فقره تسهیلات بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال به ارزش 2 هزار و 60 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی این استان پرداخت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: مشکلات یک هزار و 32 واحد تولیدی در جلسه های کارگروه ستاد تسهیل و رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت شد

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت شد