مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-21اقتصادي

78 درصد کرمانشاهی ها درخواست دریافت قبض پیامکی گاز دادند


سیروس شهبازی روز سه شنبه به ایرنا افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حذف قبض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه سال جاری و در راستای مسوُولیت های اجتماعی شرکت گاز استان و به منظور کمک به محیط زیست و خدمات بهینه به مشترکین، تاکنون اطلاعات 456 هزار و 300 مشترک از مجموع 585 هزار مشترک گاز استان دریافت شده است.

وی با قدردانی از مشترکینی که تاکنون نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام کرده اند از سایر مشترکان تقاضا کرد تا برای ثبت و تکمیل اطلاعات خود شامل کدپستی، شماره اشتراک و شماره تلفن همراه با یکی از روش های ذیل نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

ارسال شماره اشتراک خود از چپ به راست (شماره اشتراک*1) به شماره پیامک متمرکز 1000194 و یا از طریق وب سایت شرکت گاز استان کرمانشاه (http://www.

nigc-ksh.

ir) گزینه خدمات الکترونیک و کلیک برروی آیکون ثبت شماره موبایل و کدپستی مشترکین گاز و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین و یا استفاده از آدرس اینترنتی صفحه حذف قبوض کاغذی گاز به آدرس: (http://ghabz.

nigc.

ir) و ورود به صفحه دریافت اطلاعات مشترکین.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح در استان ضمن کاهش هزینه های چاپ و توزیع قبوض، کمک قابل توجهی نیز به منظور حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی ها و نیز جلوگیری از قطع حداقل 200 درخت تنومند در طول سال صورت خواهد گرفت و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد کرمانشاهی ها درخواست دریافت قبض پیامکی گاز دادند

78 درصد کرمانشاهی ها درخواست دریافت قبض پیامکی گاز دادند