مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-21اقتصادي

محدودیتی برای جذب اعتبارات در ایلام وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حیدر نعمتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: اطلاع رسانی در خصوص قانون تسهیل بدهی بدهکاران واحدهای تولیدی، در راستای تسریع در عملیات بانکی بدهکاران واحدهای تولیدی که از نظر اعتبارسنجی باید روند طولانی طی می کردند، به بانک ها ابلاغ شده که پس از عمل مجری به تعهدات، در اسرع وقت مشکلات آنها را برطرف کنند.

وی افزود: دولت سعی دارد برای هر کسی که بدهی بانکی دارد، نسخه ویژه ای بپیچد و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید توجه ویژه از به آنها داشته است.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، در ادامه به استفاده از ظرفیت تبصره 18 در راستای اقتصاد مقاومتی و تسریع در روند طرح های دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان باید به طور جدی پیگیر جذب تسهیلات تبصره 18 شوند.

نعمتی اظهار داشت: محدودیت در سرفصل ها و اجازه جابجایی اعتبار از سر فصل نوسازی داده شده و مشکلی برای جذب اعتبار نداریم.

این مقام مسوول تصریح کرد: اعتبارات تبصره 18 ابلاغی کشور 3 هزار و 900 میلیارد تومان در کشور است که رقم آن با تسهیلات تلفیقی به 7 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافته که تنها 2 هزار و 200 میلیارد تومان آن جذب شده و سهم استان ها از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای جذب اعتبارات در ایلام وجود ندارد

محدودیتی برای جذب اعتبارات در ایلام وجود ندارد