مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-21فرهنگي

ماجرای تصادف بازیگر و کارگردان مطرح سینما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فخیم زاده که این روزها پس از 14سال با مشت آخر به پرده سینماها بازگشته است ماجرای تصادفش حین فیلمبرداری این فیلم را اینطور تعریف می کند: - کارگردان فیلم سینمایی مشت آخر در گفت وگویی ماجرای تصادفش را تعریف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فخیم زاده که این روزها پس از 14سال با مشت آخر به پرده سینماها بازگشته است ماجرای تصادفش حین فیلمبرداری این فیلم را اینطور تعریف می کند: مشت آخر را جلوی دوربین برده بودم که تصادف کردم.

این اتفاق یک اتفاق عادی نبود.

در واقع ماجرا از این قرار بود که در یکی از روزهای فیلمبرداری، تصمیم گرفتم با مدیر تولید فیلم که یک موتور داشت، برای پیدا کردن فضاهای مناسب برای فیلمبرداری بروم.

پشت موتور نشستم، در طول جستجوی لوکیشن مناسب، به یک مکان مناسب برای فیلمبرداری رسیدیم و از مدیرتولید فیلم خواستم که بررسی کند این مکان را می توان برای فیلمبرداری گرفت یا خیر.

موتور را پارک کرده و روی آن نشسته بودم که ناگهان یک موتور از داخل خانه ای بیرون آمده و به موتوری که سوارش بودم زد، این ضربه به قدری شدید بود که موتور چرخید و من را به سمتی پرتاب کرد.

به دلیل این تصادف 9 روز در بیمارستان بیهوش بودم و بعد از به هوش آمدن تازه متوجه شدم که چه اتفاقی برای من رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصادف بازیگر و کارگردان مطرح سینما

ماجرای تصادف بازیگر و کارگردان مطرح سینما