مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-21اقتصادي

از «مصر» تا «زرّین اردکان»


حس آرامش و قدم زدن در شب، شمردن ستارگان و لذت بردن از آرامش شب را فقط در کویر می توان جویا شد، آن هم کویری با ریگ زارهای دلنشین و با رمل هایی که پاهای هر آدمی را قلقلک می دهد به مزه شیرینی خنده های کودکی! شاید به جرأت بتوان «ریگ زرین» در شهرستان اردکان .

- ایسنا/یزد حس آرامش و قدم زدن در شب، شمردن ستارگان و لذت بردن از آرامش شب را فقط در کویر می توان جویا شد، آن هم کویری با ریگ زارهای دلنشین و با رمل هایی که پاهای هر آدمی را قلقلک می دهد به مزه شیرینی خنده های کودکی! شاید به جرأت بتوان ریگ زرین در شهرستان اردکان را یکی از زیباترین و بکرترین ریگزارهای ایران خواند.

یزد در قلب فلات مرکزی ایران یکی از استان های پرجاذبه و پس از ثبت جهانی بافت تاریخی زنده و پویای آن، معروف در دنیاست که تمرکز روی برخی جاذبه های شناخته شده ی آن، بسیاری از افراد را از جاذبه های کمتر شناخته شده اش غافل کرده است.

یکی از این جاذبه های کمتر شناخته شده یا ناشناخته در این دیار کویری، ریگزارهای بکر و دیدنی آن است که هر چند از دور همانند کوهی دیده می شوند ولی وقتی به آنها نزدیک می شوی و در ریگ های آن قدم می نهی، تازه حس آرامش یک ریگ نوردی دلپذیر را تجربه خواهی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «مصر» تا «زرّین اردکان»

از «مصر» تا «زرّین اردکان»