مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-21سياسي

احتمال جدی تغییر مدیریت کتابخانه ملی/ابعاد تازه آب گرفتگی اسناد


ماجرای تغییر در مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران جدی تر شده است و علت آن نیز اهمال در ماجرای آب گرفتگی ساختمان آرشیو ملی و معدوم شدن برخی اسناد موجود در آن عنوان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ماجرای آب گرفتگی یکی از طبقات ساختمان آرشیو ملی و معدوم شدن بخش زیادی از اسناد موجود در آن در زمره مهمترین اخباری بود که در پاییز سال گذشته مطرح شد و با واکنش رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران روبرو شد.

نزدیک به یک هفته پس از درج شایعاتی در این زمینه در فضای مجازی اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای توضیح درباره این شایعات نشستی خبری برگزار کرد و در آن بیان داشت: این ساختمان از ابتدا در محلی ساخته شده که به آن چال هرز گفته می شده و محل تجمیع آب های هرز و سیلاب های منطقه تپه های عابس آباد تهران بوده است.

ساختمان اسناد 16 طبقه دارد که 11 طبقه آن بالا و 5 طبقه آن زیر زمین قرار دارد و با توجه به مسائل گفته شده این ساختمان در مخاطراتی قرار داشت و این موضوع سبب دقت و حساسیت ما نسبت به اسناد موجود در این طبقات شد.

به گفته بروجردی با توجه به اطلاع این سازمان از این مخاطرات، اسناد مهم، معتبر و قابل بهره برداری در طبقاتی که امکان نفوذ آب وجود داشت، نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جدی تغییر مدیریت کتابخانه ملی/ابعاد تازه آب گرفتگی اسناد

احتمال جدی تغییر مدیریت کتابخانه ملی/ابعاد تازه آب گرفتگی اسناد