مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-21سياسي

تهیه کننده ویدئوی جعلی علیه سردار سلیمانی کیست؟


دونالد ترامپ و مشاورانش وقتی نقشه ترور یکی از عالی ترین فرماندهان نظامی ایران را در سوم ژانویه سال 2020 میلادی (13 دی ماه) عملیاتی می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس جمهوری آمریکا که به گفته تحلیلگران بین المللی، برای پیروزی در استیضاح و انتخابات ریاست جمهوری 2020 دست به ترور سردار مردی فوق العاده بسازند و همه اقدامات او (ترامپ)، خواه نظامی، اقتصادی یا هر اقدام دیگری را تحقیر کنند! دمکرات ها از جمله سناتور "چاک شومر" رهبر اقلیت این حزب در مجلس سنا معتقدند رویکرد هیجانی و بی هدف ترامپ در سیاست خارجی، آمریکا را ناامن کرده و اکنون بیش از هر زمان دیگری به قطعنامه سناتور تیم کین و لایحه سناتور برنی سندرز درباره کاهش اختیارات جنگی رییس جمهوری و عدم تأمین بودجه جنگ با ایران نیاز است تا او پیشروی نکند.

تارنمای خبری آمریکایی دیلی بیست نزدیک به دمکرات ها نیز در گزارشی نوشته است: ترامپ به شدت نگران است که پاسخ ایران به ترور سلیمانی می تواند شانس وی برای انتخاب دوباره را کاهش دهد.

دولت ترامپ بعد از انجام این ترور در توجیه اقدام خود به رسانه ها با مشکل روبرو شده است.

در راس دولت رییس جمهوری مضطرب قرار داشت که به اعضای دولت گلایه می کرد که اخیرا دستورش را صادر کرده بود، می تواند بر چشم انداز انتخاب دوباره اش تأثیر منفی بگذارد و او را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده ویدئوی جعلی علیه سردار سلیمانی کیست؟

تهیه کننده ویدئوی جعلی علیه سردار سلیمانی کیست؟