مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-21ورزشي

سهم ورزش های همگانی از محل مالیات بر ارزش افزود مشخص شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعتباراتی را برای توسعه ورزش همگانی، روستایی و عشایری، بانوان، معلولان، جوانان و قهرمانی اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ماده 41 این لایحه را با 146 رأی موافق، 13 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

طبق این ماده مالیات و عوارض موضوع مواد (7)، (28) و (30) این قانون و جریمه های مربوط به آنها پس از کسر کسورات قانونی، به ترتیب زیر توزیع می شود: 1- بیست و هفت صدم واحد درصد (27/0%) از مالیات و عوارض موضوع ماده (7) این قانون برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان، ورزش معلولان و جانبازان، ورزش قهرمانی، فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، امور جوانان و توسعه زیرساخت های ورزش اختصاص می یابد.

این مبلغ در ردیف های مربوط به وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش در بودجه سنواتی پیش بینی می شود و پس از مبادله موافقتنامه در اختیار این وزارتخانه قرار می گیرد.

پرداخت هرگونه وجهی از محل منابع موضوع این قانون به هر شکل و به هر نحو به ورزش حرفه ای ممنوع است و در حکم تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ورزش های همگانی از محل مالیات بر ارزش افزود مشخص شد

سهم ورزش های همگانی از محل مالیات بر ارزش افزود مشخص شد