مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-21اقتصادي

تولید و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور


با تلاش و همت جوانان ایرانی موفق به ساخت پرینتر سه بعدی شدیم که از استحکام مکانیکی بالا برخوردار است و در نمونه سازی های صنعتی کاربرد دارد و با نصف قیمت بازارهای جهانی به فروش می رسد.

- امیرحسین محمودی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: مجموعه ما در سال 1392 در زمینه پرینترهای سه بعدی فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام این مدت از افراد با پشتکار و خلاق که با انرژی بالای خود مسیر پیشرفت را به سرعت طی می کنند، استقبال کرده است.

  * توانمندی بالا در پاسخگویی به نیاز صنعت  مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد چگونگی تخصص این شرکت دانش بنیان گفت:  شرکت ما تنها تولید کننده ماشین SLS در ایران است.

روش SLS به عنوان یک روش صنعتی در میان روش های پرینت سه بعدی شناخته می شود و توانمندی زیادی در پاسخگویی به نیاز صنعت دارد.

وی درمورد ویژگی های پرینتر سه بعدی SLS گفت: این پرینتر از استحکام مکانیکی بالا و مناسبی برای نمونه سازی صنعتی، پایداری حرارتی و شیمیایی بالا، صرفه اقتصادی در تیراژ متوسط، عدم نیاز به ساپورت و توان تولید هندسه های پیچیده، قابلیت ماشین کاری و پولیش قطعات و زیست سازگاری برای به کارگیری در کاربردهای زیستی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور

تولید و فروش پرینتر سه بعدی با نصف قیمت بازارهای جهانی توسط محققان کشور