مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-21اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب داران به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: مدول دوم و سوم تصفیه خانه فاضلاب داران با پیشرفت 95 درصدی اجرای تاسیسات فاضلاب در آستانه بهره برداری قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: مدول دوم و سوم تصفیه خانه فاضلاب داران با پیشرفت 95 درصدی اجرای تاسیسات فاضلاب در آستانه بهره برداری قرار دارد.

هاشم امینی با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب داران با ظرفیت 1700 متر مکعب در شبانه روز در سال 92 به بهره برداری رسید، اظهار کرد: از سال 94 توسعه این تصفیه خانه در دستور کار قرار گرفت که پیش بینی می شود در روزهای آینده مدول دوم و سوم این تصفیه خانه در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 10 هزار نفر در شهرستان داران تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از مدول دوم و سوم تصفیه خانه فاضلاب داران بیش از 20 هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند و در افق طرح در سال 1407 بیش از 42 هزار نفر در این شهرستان از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به روش تصفیه در تصفیه خانه فاضلاب داران، اظهار کرد: با توجه به اقلیم آب و هوایی و شرایط زیست محیطی این منطقه از روش تصفیه لاگون هوادهی با برگشت لجن فعال lass استفاده شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب داران به بهره برداری می رسد

تصفیه خانه فاضلاب داران به بهره برداری می رسد