مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-21پزشكي

توزیع 18 هزار سبد غذایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 هزار سبد غذایی بین کودکان مبتلابه سوءتغذیه و مادران باردار و شیرده در استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده فاطمه تقوی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه ماهانه یک هزار و 875 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان که مبتلابه سوءتغذیه هستند از سبد غذایی بهره مند می شوند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 هزار سبد غذایی بین کودکان مبتلابه سوءتغذیه و مادران باردار و شیرده در استان توزیع شده است.

وی بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال را از اهداف مهم این نهاد برشمرد و افزود: ماهیانه به صورت میانگین 100 هزار تومان در قالب بن کارت شارژ به این کودکان مددرسانی می شود و والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را فروشگاه های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند.

مشارکت وزارت بهداشت و درمان در ارتقای سلامت مددجویان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح حمایتی با مشارکت وزارت بهداشت در سطح استان اجرایی می شود، تصریح کرد: بسته غذایی پیشنهادشده از طرف وزارت بهداشت متناسب با نیاز تغذیه ای کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 18 هزار سبد غذایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان

توزیع 18 هزار سبد غذایی کودکان مبتلابه سوءتغذیه در استان سمنان