مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-21سياسي

به شور و همبستگی ملی نباید خدشه ای وارد شود


معاون سیاسی فرمانداری گلپایگان گفت: دشمنان به دنبال اختلاف ملی و بدبین کردن سپاه پاسداران هستند بنابراین هر کس احساس تکلیف می کند در ایجاد همبستگی ملی گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمیدرضا افتخاری صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در محل فرمانداری گلپایگان اظهار داشت: آمریکایی ها جرأت و جسارت به شهادت رساندن سردار سلیمانی را به خود دادند اما گمان نمی کردند سپاه پاسداران با شلیک موشک پایگاه های نظامی آمریکا در عراق را بمباران کند.

وی افزود: آمریکایی ها با این اقدام احمقانه می خواستند برتری قدرت نظامی خود را در منطقه به نمایش بگذارند ولیکن با انتقام سخت سپاه پاسداران شکست جبران ناپذیری را متحمل شدند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گلپایگان گفت: شهادت سردار سلیمانی همبستگی ملی در کشور ایجاد کرد، تشییع میلیونی پیکر مطهر این شهید والامقام در تاریخ کشور بی نظیر بود.

شور و همبستگی ملی نباید خدشه دار شود وی با تأکید براینکه در شرایطی کنونی نباید به شور و همبستگی ملی خدشه ای وارد شود، گفت: دشمنان به دنبال اختلاف ملی و ایجاد ناامیدی و بدبین کردن سپاه پاسداران هستند اما هر کس احساس تکلیف برای خدمت به نظام می کند در ایجاد اتحاد و همبستگی بین مردم و مسؤولان گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شور و همبستگی ملی نباید خدشه ای وارد شود

به شور و همبستگی ملی نباید خدشه ای وارد شود