مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-21سياسي

برگزاری اولین رویداد 48 ساعته تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان


مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی تولید محتوا بسیج در استان گفت: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم اظهار کرد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همگام با سایر نقاط کشور در تاریخ دوم لغایت چهارم بهمن ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان افزود: این رویداد 48 ساعته در سه محور پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی های موبایلی در حسینیه بزرگ عاشقان ثارالله علیه السلام زاهدان برگزار می شود.

به گفته مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان؛ این رویداد تخصصی برای نخستین بار در استان برگزار می شود و علاقه مندان به این حوزه بر اساس فراخوان صادر شده ثبت نام نموده اند و در 48 ساعت در قالب تیم های سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند و تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان با تاکید براینکه کلیه شرکت کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی می باشند، تصریح کرد: برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در دومین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد 48 ساعته تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان

برگزاری اولین رویداد 48 ساعته تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان