مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-21حوادث

گدایی محبتی که به طلاق ختم شد!


کار همسرم طوری بود که 25 روز هر ماه را در جاده ها بود و من در خانه تنها بودم و از او هم هیچ محبتی ندیدم تا این که کم کم پای مهین خانم به خانه ام باز شد و مسیر زندگیم به سمت تاریکی رفت.

- ایسنا/یزد کار همسرم طوری بود که 25 روز هر ماه را در جاده ها بود و من در خانه تنها بودم و از او هم هیچ محبتی ندیدم تا این که کم کم پای مهین خانم به خانه ام باز شد و مسیر زندگیم به سمت تاریکی رفت.

در 29 سالگی با مردی ازدواج کردم که قبلا طلاق گرفته اما فرزندی نداشت.

ظرف سه روز عقد کردیم، من بعد از عقد صورت همسرم را که کارگر بود، دیدم، بدون جهیزیه و با مهریه ای بسیار ناچیز همراه او شدم و به این شهر غریب آمدم.

از شوهرم هیچ چیز نمی دانم، فقط این که او قبلا ازدواج کرده بود و خانه و اسباب و اثاثیه از قبل داشت، تازه بعد از گذشت یک سال از ازدواجمان فهمیدم که عقیم است و بچه دار نمی شود.

من که در خانواده ای پرجمعیت بزرگ شده بودم و همیشه اطرافم شلوغ بود، در اینجا بسیار تنها بودم و کسی را نداشتم، پدر و مادر و خواهر و برادرانم نیز در شهری دیگر زندگی می کردند.

قبل از ازدواج با خواهش و اصرار تا دوم راهنمایی درس خواندم سال سوم راهنمایی بودم که مادرم مرا مجبور به قالی بافی کرد تا کمک خرج خانواده باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گدایی محبتی که به طلاق ختم شد!

گدایی محبتی که به طلاق ختم شد!