مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-21اقتصادي

تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال افزایش یافت


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سهمیه تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رافع ناصری فر صبح سه شنبه در جلسه رفع موانع تخصیص تسهیلات متمم مسکن مهر که با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن به صورت ویدئو کنفرانس در یکی از بانک های عامل تشکیل شد اظهار کرد: سهمیه سقف فردی تسهیلات مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال برای مجریان مسکن مهر اعم از تعاونی ها و قراردادهای سه جانبه در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر افزایش یافت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: افزایش تسهیلات مسکن به متقاضیان این امکان را می دهد که تسهیلات را به صورت یکجا افزایش داده و تعاونی ها می توانند از فرصتی که پیش آمده برای بهره مندی از تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: سهمیه افزایش سقف تسهیلات پروژه های باقی مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده اند، بدون درخواست شرکت ها و با ارسال معرفی نامه از طرف اداره کل راه و شهرسازی، به شعب بانک صادر شده و متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه کنند و در صورت انصراف به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و انصراف خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال افزایش یافت

تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال افزایش یافت