مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-21سياسي

خواب هایی که خبر از آینده می دهند


با آنکه خواب و رؤیا، بخشی از زندگی انسان است و یک سوم از عمر انسان در خواب سپری می شود و آدمی در عالم خواب با رؤیاهای گوناگون دست به گریبان است، - اما هنوز اکثر مردم از حقیقت خواب و خواب دیدن بی خبرند.

خواب، خواب دیدن و تعبیر رؤیا از دیرباز موردتوجه همگان بوده و هنوز نیز برای انسان ها حائز اهمیت است.

برخی از رؤیاهای ما در آینده تعبیر می شود و آنچه در عالم خواب دیده ایم در متن زندگی ما و در عالم بیداری جامعه عمل می پوشد، چه کسی در عالم خواب اتفاقات آینده را به ما الهام می کند و ما را از رویدادهایی که هرگز تصورش را نمی کردیم باخبر می سازد.

سید بهاء الدین حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از شگفت انگیزترین خواب هایی تاریخ بشریت که شباهت بسیار نزدیکی به مرگ دارد، خواب طولانی و بی نظیر اصحاب کهف است.

خوابی که در آن از یک سو قدرت بی انتهای خداوند به نمایش گذاشته شده و از سوی دیگر بهترین و روشن ترین دلیل بر معاد جسمانی است.

وی اعلام کرد: قرآن درآیات متعدد ما را به این حقیقت آگاه می سازد که حداقل پاره ای از خواب ها، انعکاسی از آینده دور، یا نزدیک و به نوعی رؤیای صادقه هستند.

این استاد قرآنی با اشاره به رویاهای صادقانه عنوان کرد: در قرآن کریم به چند نمونه خواب برخورد می کنیم، که همه آن ها از حوادث آینده پرده برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب هایی که خبر از آینده می دهند

خواب هایی که خبر از آینده می دهند