مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:502020-01-21پزشكي

بیمارستان 220 تختخوابی پارس، نمادی از درمان هرمزگان خواهد شد


 مؤسس و رییس هیئت مدیره شرکت نیک درمان کوروش در معرفی از بیمارستان 220 تختخوابی رازی بندرعباس، گفت: یکی از اصلی ترین انگیزه های تأسیس این بیمارستان حمایت و پشتیبانی وزیر وقت بهداشت دکتر هاشمی بود.

- ایسنا/هرمزگان  مؤسس و رییس هیئت مدیره شرکت نیک درمان کوروش در معرفی از بیمارستان 220 تختخوابی رازی بندرعباس، گفت: یکی از اصلی ترین انگیزه های تأسیس این بیمارستان حمایت و پشتیبانی وزیر وقت بهداشت دکتر هاشمی بود.

دکتر محمد شکاری در گفت و گو با ایسنا، افزود: این کار بسیار عظیم و سخت را نمی توان تنهایی بر دوش کشید و اگر امروز موفقیتی وجود دارد همگی دوستان و همکاران دخیل بوده اند.

وی با اشاره به نیازهای شهر بندرعباس در بهداشت و درمان، گفت: در این سال ها شاهد مراجعه بیماران هرمزگانی به استان های هم جوار هستیم چراکه تخت بیمارستانی در هرمزگان به اندازه ی کافی نیست.

شکاری بیان کرد: به دلیل اینکه بنده مدتی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خدمت کرده ام موضوع مراجعه ی بیماران به استان های هم جوار بیشتر آز ارم می دهد، ازاین رو تصمیم به ساخت این بیمارستان گرفته شد.

رییس هیئت مدیره شرکت نیک درمان کوروش با اشاره به چهارساله بودن عملیات ساخت این بیمارستان، بیان کرد: عملیات گودبرداری این به اتمام رسیده و به امید خدا فاز یک بیمارستان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 220 تختخوابی پارس، نمادی از درمان هرمزگان خواهد شد

بیمارستان 220 تختخوابی پارس، نمادی از درمان هرمزگان خواهد شد