مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-21اقتصادي

بحران گردشگری شهر جهانی لاعلاج نیست


در حالی که گردشگری شهر جهانی یزد در جریان حوادث و تحولات سیاسی تاکنون دچار مشکلات و خسارات قابل توجهی شده است اما مدیر کل میراث فرهنگی این شهر جهانی اعتقاد دارد که گردشگری یزد به علت گستردگی قابل حذف نیست و می تواند به روند قبل خود باز گردد.

- ایسنا/یزد در حالی که گردشگری شهر جهانی یزد در جریان حوادث و تحولات سیاسی تاکنون دچار مشکلات و خسارات قابل توجهی شده است اما مدیر کل میراث فرهنگی این شهر جهانی اعتقاد دارد که گردشگری یزد به علت گستردگی قابل حذف نیست و می تواند به روند قبل خود باز گردد.

صنعت گردشگری در حالی که می رفت تا به یکی از اقتصادهای سرآمد کشورمان تبدیل شود به دنبال نوسانات سیاسی و اجتماعی اخیر با تنش های بسیار بیشتری نسبت به سایر صنایع و اقتصادهای کشور روبرو شد به طوری که حتی برخی آمارها حکایت از لغو 90 درصد از تورهای گردشگری خارجی در همین بازه دارند و خود گویای ضررها و خسارات وارده به این صنعت پردرآمد است.

البته صنعت گردشگری ایران تحت تاثیر عوامل مختلف تا قبل از این نیز نوسانات مختلفی را تجربه کرده و یزد به عنوان اولین شهر ثبت شده جهانی در ایران نیز به تبع کشور از این مسائل دور نبود و با این مسائل دست و پنجه نرم کرده است و قطعاً برای رون رفت از وضعیت کنونی نیز راهکارهایی اندیشیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران گردشگری شهر جهانی لاعلاج نیست

بحران گردشگری شهر جهانی لاعلاج نیست