مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-21اقتصادي

اتاق استارت آپ های البرز تا دو هفته دیگر دوباره دایر می شود


رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه می توان به تحریم ها به دیده فرصت نگاه کرد افزود: تحریم شاید فشارهایی را به همراه داشته باشد ولی می تواند به فرصتی برای اشتغالزایی و استفاده از استعدادهای نسل جوان باشد.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه می توان به تحریم ها به دیده فرصت نگاه کرد افزود: تحریم شاید فشارهایی را به همراه داشته باشد ولی می تواند به فرصتی برای اشتغالزایی و استفاده از استعدادهای نسل جوان باشد.

رحیم بنا مولایی در دومین جلسه زیست بوم کارآفرینی البرز که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به افتتاح مجدد نمایشگاه دایمی اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه از 22بهمن فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در تلاشیم تا دو هفته دیگر اتاق استارت آپ استان مجدداً دایر شود تا اعضای آن با پشتکار، قوی تر از قبل اهداف خود را پیگیری کنند.

این مسئول اضافه کرد: هر یک از واحدهای تولیدی و استارت آپی استان که می خواهند در نمایشگاه دایمی استان حضور داشته باشند باید تا 15بهمن لوازم و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

بنامولایی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال رونق تولید باید به صورت هدفمند به بازار سرمایه گذاری ورود کنیم، افزود: سرمایه گذاری در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق استارت آپ های البرز تا دو هفته دیگر دوباره دایر می شود

اتاق استارت آپ های البرز تا دو هفته دیگر دوباره دایر می شود