مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:102020-01-21سياسي

طراحی و مهندسی افکار عمومی از وظایف روابط عمومی هاست


مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان اطلاع رسانی و تحلیل مناسب اقدامات دولت و نظام را از وظایف روابط عمومی ها در ایام دهه فجر برشمرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان اطلاع رسانی و تحلیل مناسب اقدامات دولت و نظام را از وظایف روابط عمومی ها در ایام دهه فجر برشمرد.

فاطمه ایرانی عصر روز گذشته در نشست با روابط عمومی فرمانداری های استان، با اشاره به دو مقوله مهم سیاسی دهه فجر و انتخابات که تا پایان سال جاری پیش رو داریم، اظهار کرد، روابط عمومی ها باید برای این دو مقوله به ویژه برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی اطلاع رسانی و تحلیل مناسب از دستاوردها و اقدامات دولت و نظام را از وظایف روابط عمومی ها در ایام دهه فجر و انتخابات دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها باید با همکاری و تعامل با رسانه ها و ایجاد نشاط و امید در جامعه باعث افزایش حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: همچنین باید اصل بی طرفی در انتخابات رعایت شود و از اعمال سلایق شخصی به شدت جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دولت تدبیر و امید در شرایط دشواری به سر می برد اما کوشیده تا پروژه های عمرانی و اقدامات دولت متوقف نشوند، گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و مهندسی افکار عمومی از وظایف روابط عمومی هاست

طراحی و مهندسی افکار عمومی از وظایف روابط عمومی هاست