مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-21سياسي

4 بازارچه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه احداث می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه با اشاره به افتتاح سه بازارچه صنایع دستی استان در دهه فجر، گفت: در این ایام کلنگ احداث چهار بازارچه دائمی صنایع دستی دیگر در شهرستان های استان به زمین زده خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه با اشاره به افتتاح سه بازارچه صنایع دستی استان در دهه فجر، گفت: در این ایام کلنگ احداث چهار بازارچه دائمی صنایع دستی دیگر در شهرستان های استان به زمین زده خواهد شد.

پیمان زین الدین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احداث سه بازارچه دائمی صنایع دستی در استان، اظهارکرد: عملیات اجرایی احداث این سه بازارچه در شهرستان های اسلام آبادغرب، روانسر و صحنه با اعتبار اولیه نزدیک به دو میلیارد تومان، تابستان امسال آغاز شد.

وی پیشرفت فیزیکی این سه بازارچه را نزدیک به 70 درصد اعلام کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، مراسم افتتاح این سه بازارچه در دهه فجر امسال برگزار می شود.

به گفته معاون صنایع دستی استان بازارچه های اسلام آبادغرب و روانسر هرکدام هشت غرفه و بازارچه صحنه نیز 10 غرفه دارد.

وی در ادامه از کلنگ زنی چهار بازارچه دیگر در استان طی دهه فجر خبرداد و گفت: طبق برنامه، در این ایام کلنگ زنی چهار بازارچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بازارچه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه احداث می شود

4 بازارچه دائمی صنایع دستی در کرمانشاه احداث می شود