مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:202020-01-21اجتماعي

استان در سیل شرایط سخت تری پیدا کرده است/ جبران خسارت ها از ضرورت هاست


سیستان و بلوچستان با بحران سیل اخیر شرایط سخت تری پیدا کرده و مردمان صبور و رنجدیده آن با این مشکلات درگیر هستند و رفع این معضلات مشمول زمان خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان با بحران سیل اخیر شرایط سخت تری پیدا کرده و مردمان صبور و رنجدیده آن با این مشکلات درگیر هستند و رفع این معضلات مشمول زمان خواهد بود.

احمدعلی موهبتی دوشنبه 30 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق سیلزده در چابهار گفت: برای تربیت و پرورش معلمانی کارآمد و توانمند، توسعه دانشگاه فرهنگیان ، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

وی بیان کرد: جمعیت دانش آموزی سیستان و بلوچستان برابر جمعیت دانش آموزی چندین استان کشور می باشد و این درحالی است که از لحاظ نیروی انسانی با کمبود شدید مواجه است .

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ظرفیت های خوب و چشمگیر موسسات خیریه و حضور ارزشمند خیرین نیک اندیش کمک شایانی به کاهش مشکلات بخصوص در بحث فضای آموزشی کرده است.

وی خاطرنشان کرد : سیستان و بلوچستان نیازمند تخصیص بودجه 100 درصدی است و اگر این امر محقق شود تا حدودی عقب ماندگی تاریخی و دیرینه ای که در حوزه های مختلف وجود دارد برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان در سیل شرایط سخت تری پیدا کرده است/ جبران خسارت ها از ضرورت هاست

استان در سیل شرایط سخت تری پیدا کرده است/ جبران خسارت ها از ضرورت هاست