مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 04:002020-01-21سياسي

منع استفاده شخصی از امکانات دولتی برای انتخابات


استفاده از منابع مالی و امکانات دولتی در راستای منفعت شخص خاصی از لحاظ قانونی و شرعی برای هیچ کسی در انتخابات مجاز نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ بختیاری در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان اراک گفت: استفاده از منابع مالی و امکانات دولتی در راستای منفعت شخص خاصی از لحاظ قانونی و شرعی برای هیچ کسی در انتخابات مجاز نیست و در صورت مشاهده برخورد می شود.

وی با بیان اینکه هیچ کسی تحت هیچ شرایطی نباید از قانون تخطی کند، خاطرنشان کرد: بنابر ماده 11 قانون انتخابات، تمامی امکانات شهرستان در طول برگزاری فرایند انتخابات در اختیار فرماندار همان شهرستان است.

فرماندار اراک با بیان اینکه اجرای دقیق و قانونمند از اهداف اصلی برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت:باید این انتخابات بدون هرگونه جناح گرایی و در کمال صحت و امنیت برگزار شود و از مشارکت بالا برخوردار باشد.

بختیاری افزود: دوستی و دشمنی در برگزاری انتخابات معنایی ندارد و به تمام داوطلبان انتخابات بر اساس رعایت حقوق شهروندی، به یک چشم نگاه می شود.

فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه دستگاهها باید به طور کامل آماده باشند و در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع استفاده شخصی از امکانات دولتی برای انتخابات

منع استفاده شخصی از امکانات دولتی برای انتخابات