مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 03:202020-01-20فرهنگي

اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری کارتون فجر در کردستان


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری سومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر برای سومین سال متوالی خبر داد.

- علی عباس داودنیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره گیری از این هنر جهانی می توان آثاری منطبق با ارزش های جامعه اسلامیمان خلق کرد.

وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای سومین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برگزار می کند.

داودنیا به محورهای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی, استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، ترامپ و صهیونیسم جهانی و انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی از جمله محورهای این جشنواره است.

وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره کرد و گفت: هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر 6 اثر ارسال کند و آثارارسالی نباید قبلاً برنده جایزه ای شده باشد اما می توانند منتشر شده باشند.

وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می شود در مهلت ذکر شده نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری کارتون فجر در کردستان

اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری کارتون فجر در کردستان