مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 23:002020-01-20حوادث

قاتل فراری و سارقان مسلح در خرمشهر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری ودستگیری اعضای باندسرقت مسلحانه در شهرستان خرمشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری ودستگیری اعضای باندسرقت مسلحانه در شهرستان خرمشهر خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در 12 آذرماه سال جاری در حومه شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی درادامه افزود: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی یک باند 5نفره سارقان مسلح که درسطح شهرستان های اهواز،آبادان، خرمشهر، شادگان اقدام به سرقت مسلحانه می کردند را شناسایی وبا هماهنگی مرجع قضایی اعضای باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 4 فقره سرقت مسلحانه معترف شدند، افزود: یکی از سارقان مسلح به هویت (ع_پ) در ادامه تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی درحومه اهواز اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص سایر سرقت های مسلحانه حوزه 3شهرستان، شادگان،آبادان، اهواز کماکان ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری و سارقان مسلح در خرمشهر دستگیر شدند

قاتل فراری و سارقان مسلح در خرمشهر دستگیر شدند