مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 22:152020-01-20اقتصادي

نیروگاه ها با کمبود گاز دست وپنجه نرم می کنند


مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی گفت: در حال حاضر وزارت نفت حداکثر تلاش خود را برای تامین گاز نیروگاه ها می کند اما با این وجود مجبور به استفاده از سوخت مازوت و گازوییل در برخی از نیروگاه ها هستیم که لازمه حل این مساله مدیریت مصرف مشترکان است.

- مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی گفت: در حال حاضر وزارت نفت حداکثر تلاش خود را برای تامین گاز نیروگاه ها می کند اما با این وجود مجبور به استفاده از سوخت مازوت و گازوییل در برخی از نیروگاه ها هستیم که لازمه حل این مساله مدیریت مصرف مشترکان است.

محسن طرزطلب در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که وزارت نفت برای تامین سوخت نیروگاه ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، اظهار کرد: بی شک تامین سوخت خانگی در اولویت وزارت نفت قرار دارد اما باید به میزان مصرف نیز توجه شود، چراکه میزان تولید محدود است و افزایش مصرف گاز خانگی مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی با تاکید بر این مساله که افزایش مصرف در بخش خانگی موجب ایجاد مشکلاتی برای نیروگاه ها شده است، تصریح کرد: باتوجه به این که تامین برق یکی از اولویت های کشور محسوب می شود، حداکثر تلاش ما این است که این مساله مشکلی را برای تامین برق به وجود نیاورد.

نیروگاه ها از برنامه جا ماندند به گفته مدیر عامل شرکت تولید برق حرارتی به علت این مساله حدود هفت تا هشت درصد از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه ها با کمبود گاز دست وپنجه نرم می کنند

نیروگاه ها با کمبود گاز دست وپنجه نرم می کنند