مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 20:402020-01-20سياسي

باعث کند شدن ساخت پلاسکو نشوید/ مشکلات را با مذاکره حل کنیم


رییس بنیاد مستضعفان خطاب به مدیران شهری گفت: با بحث ها مانع ساخت پلاسکو نشوید، بگذارید کارمان را کنیم، اگر به خاطر پارکینگ و عوارض بحثی است، - این بحث ها را با مذاکره حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز فتاح امشب در مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو گفت: من فرزند جبهه هستم، تمام جوانی ما در دفاع مقدس گذشت، هم در ایران و هم خارج از ایران در جبهه ها بودم و با افتخار می گویم همرزم شهید سردار سلیمانی هستم.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ما در جبهه، صحنه های بسیار سختی دیدیم اما سعی می کردیم مقاوم باشیم، بسیاری اوقات در جبهه تا مرز رفتن، پیش رفتیم، باید نگاهمان به زندگی عوض شود و خوش به حال فردی که با نفس زکیه از این دنیا رود.

وی با بیان اینکه نفس زکیه شهید سلیمانی باعث جای گرفتن وی در دل مردم شد، گفت: حادثه پلاسکو دل های مردم را آتش زد، جان دادن در راه ایران کم است، باید در راه این مردم جانها دهیم.

این مقام مسئول افزود: باید هر کاری که لازم است برای خانواده شهدای آتش نشان انجام داد، پلاسکو اکنون در حال ساخته شدن است، با افتخار می گویم پلاسکو را می سازیم و منت بر کسی نمی گذاریم.

فتاح تصریح کرد: آن زمان که میدان داغ بود همه ترحم می کردند اکنون که فضا سرد شده، همه مطالبه می کنند، باید سهم خود را ایفا کنیم، ما پلاسکو را می سازیم چون افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باعث کند شدن ساخت پلاسکو نشوید/ مشکلات را با مذاکره حل کنیم

باعث کند شدن ساخت پلاسکو نشوید/ مشکلات را با مذاکره حل کنیم