مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:352020-01-20سياسي

دیپلماسی عزت را از شهید سلیمانی یاد بگیریم


استاد حوزه علمیه بهابادبا اشاره به اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد هرگز دست از مقاومت و روحیه جهادی برنمی داریم، گفت: امروز باید مراقب نفوذی ها و وطن فروشان باشیم و دیپلماسی عزت را از سردار سلیمانی یاد بگیریم.

- آیین بزرگداشت سردار دل ها قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در روستای گرگین آباد بهاباد برگزار شد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، آیین گرامی داشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی دوشنبه شب با حضور معاون فرماندار، امام جمعه، بخشدار بخش مرکزی، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه  سیدالشهدای روستای گرگین آباد برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی خدادادی در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این مجاهد شهید صفات اخلاقی و ویژگی های برجسته ای داشت که بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) به عنوان یک مؤمن واقعی باید مورد شناخت قرار بگیرد.

این روحانی برجسته بابیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و تکفیر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار  هیچ گاه حرف و عملی را برای خود انجام نمی داد و در تمامی کارها همواره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی عزت را از شهید سلیمانی یاد بگیریم

دیپلماسی عزت را از شهید سلیمانی یاد بگیریم