مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:182020-01-20اجتماعي

همایش پدافند غیرعامل اماکن مذهبی در همدان برگزار شد


معاون خدمات شهری شهرداری همدان در این آیین گفت: این همایش با هدف ایجاد آمادگی مواجهه با حوادث و بحران های احتمالی در اماکن مذهبی برای متولیان آنها برگزار شده است.

وحید علی ضمیر افزود: فرهنگ سازی، برنامه ریزی، آموزش عمومی، پیشگیری و پیش بینی، تامین تجهیزات و انسجام بین بخشی از جمله نیازهای اساسی مدیریت بحران است.

وی با بیان اینکه بحران و مدیریت آن در اماکن مذهبی موضوع مهمی است که ضرورت دارد به صورت ویژه به آن پرداخته شود، اظهار داشت: چرخه مدیریت بحران شامل پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی می شود و غفلت در هر کدام از این بخش ها می تواند ناهماهنگی هایی را در مراحل دیگر ایجاد کند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تاکید کرد: مدیریت بحران زنجیره ای به هم پیوسته است که رفتارهای فردی تک تک مردم در افزایش یا کاهش اثرات بحران تاثیر بسزایی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در حوزه مدیریت بحران به ویژه عرصه پیشگیری افزود: آموزش عمومی مردم یک مولفه اساسی برای کاهش خسارت در موقع حادثه است زیرا اگر مردم نسبت به وظیفه و نقش خود آگاه باشند علاوه بر اینکه به کاهش خسارت مالی له خود کمک می کنند در مسیر خدمات رسانی نیز خللی ایجاد نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پدافند غیرعامل اماکن مذهبی در همدان برگزار شد

همایش پدافند غیرعامل اماکن مذهبی در همدان برگزار شد