مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:182020-01-20سياسي

آیت الله شبیری زنجانی: وجود آیت الله سیستانی مایه برکت و امنیت عراق است


در این پیام که در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله شبیری زنجانی منتشرشده، آمده است: خبر عمل جراحی موفقیت آمیز حضرت عالی مایه مسرت گردید؛ از خداوند متعال مسالت دارم که سلامتی کامل و طول عمر به شما عنایت فرماید.

در این پیام آمده است: وجود شریف حضرت عالی همواره مایه برکت و امنیت برای شیعیان بوده است و مومنین و مردم شریف عراق در این شرایط خطیر، بیش از گذشته به ارشادات شما محتاجند.

در پایان این پیام ذکر شده است: از خداوند منّان می خواهم که توفیقات حضرت عالی در ظل عنایت حضرت ولی عصر(عج) در خدمت به جامعه شیعی روزافزون گردد.

آیت الله سید علی سیستانی چهارشنبه شب گذشته در پی پیچ خوردن پای چپ از ناحیه استخوان ران دچار شکستگی شد.

مرجعیت عالی عراق متولد 1309 در مشهد و از تاثیرگذارترین و بانفوذترین مراجع تقلید شیعه در عراق و جهان اسلام است؛ وی همواره بر وحدت پیروان طوایف و اقوام گوناگون به ویژه در عراق تاکید کرده و نقش مهمی در بسیج مردمی در این کشور علیه گروه تروریستی تکفیری داعش داشته است.

برخی رسانه های عراقی به نقل از منابعی در دفتر آیت الله سیستانی گفته اند که برخی اطرافیان به ایشان پیشنهاد کردند که عمل جراحی را در خارج عراق انجام دهد، اما ایشان اصرار کرد، این عمل در داخل عراق و به دست پزشکان عراقی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شبیری زنجانی: وجود آیت الله سیستانی مایه برکت و امنیت عراق است

آیت الله شبیری زنجانی: وجود آیت الله سیستانی مایه برکت و امنیت عراق است