مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 19:002020-01-20اقتصادي

روایتی از «زن نمونه ملی» در کارآفرینی


مژده سرچشمه پور بانوی کارآفرین رفسنجان که در زمینه تولید، ترویج و آموزش گیاهان دارویی اهداف بلندی دنبال می کند جایزه زن نمونه ملی در مشاغل خانگی گیاهان دارویی را از رییس جمهور دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مژده سرچشمه پور را کمتر کسی است که در این شهرستان و بلکه استان نشناسد تقریبا هر سال یک برگ زرین به کتاب افتخارات او افزوده می شود، کارآفرینی و تولیدات گیاهان دارویی موجب شده جزء برترین بانوان این شهرستان شناخته شود و البته دریافت جایزه زن نمونه ملی از دست رییس جمهور او را در سطح ملی هم مشهور کرده و او از افتخارات این شهرستان به شمار می رود.

سرچشمه پور البته از سوی برخی مسئولان شهرستان مورد بی مهری هایی هم قرار گرفته اما این بی مهری نگذاشته از اهدافش دور شود و هر روز مسیر ترقی را بیش از پیش طی کرده و امروز بانوان زیادی را شاغل کرده است که برایش دعای خیر دارند.

این بانوی کارآفرین رفسنجانی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: از کودکی یک هدف اصلی را با شناختی که از گیاهان دارویی داشتم، اشتغال در این زمینه بود، دنبال کردم و اولین کار اقتصادی را سال دوم راهنمایی انجام دادم، آموزش از اهدافی بود که دنبال می کردم و با آن وارد جامعه شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از «زن نمونه ملی» در کارآفرینی

روایتی از «زن نمونه ملی» در کارآفرینی