مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 18:552020-01-20حوادث

دستگیری کلاهبرداری 20 هزار دلاری در ساری


فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار 20 هزار دلاری از یک صرافی در ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی با جعل عنوان و سوء استفاده از اعتماد وی به ارزش 20 هزار دلار ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی و معرفی خود به عنوان پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی نیازمند دلار است که با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اقدام به کلاهبرداری 20 هزار دلاری از این صرافی کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

 میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مرجع قضایی خبر داد و گفت: همواره افراد کلاهبردار با ظاهری موجه و فریبنده ضمن جلب اعتماد افراد با مهندسی اجتماعی به هدف و مقصود مجرمانه خود می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداری 20 هزار دلاری در ساری

دستگیری کلاهبرداری 20 هزار دلاری در ساری