مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 18:152020-01-20سياسي

پرونده حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر باز است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: آقای عراقچی در این باره تاکید داشت که رفتار سفیر انگلیس برخلاف روابط و رفتارهای دیپلماتیک بوده است؛ پرونده مفتوح است و راه های لازم جهت اعتراض و برخورد در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز(دوشنبه، 30 دی) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این جلسه با حضور آقای عراقچی معاون وزیر خارجه، نمایندگانی از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه جهت بررسی رفتار غیردیپلماتیک سفیر انگلیس در تهران با حضور در آشوب های خیابانی تشکیل شد.

وی با بیان این که ابعاد مختلف این موضوع و اقدامات وزارت خارجه جهت برخورد با این اقدام غیرقانونی بررسی شد، افزود: در این جلسه فیلم کامل ورود، حضور و نحوه خروج سفیر انگلیس به نمایش گذاشته شد.

نقوی حسینی با اشاره به صحبت های عراقچی گفت: آقای عراقچی تاکید داشت که رفتار سفیر انگلیس برخلاف روابط و رفتارهای دیپلماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر باز است

پرونده حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر باز است