مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:552020-01-20فرهنگي

آثار هنری با محورهای فرهنگی و شهروندی و گردشگری در یزد فراخوان شد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از انتشار فراخوان عمومی تولید و نمایش آثار هنری با موضوعات فرهنگی، شهروندی، اجتماعی، - گردشگری و ورزشی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی با اشاره به انتشار فراخوان آثار هنری با محورهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، شهروندی اظهار داشت: متقاضیان تا 15 بهمن فرصت دارند آثار خود را به این سازمان ارائه کنند.

وی با اشاره به نقش هنر در افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف، بیان کرد: معتقدیم هنر می تواند به عنوان یکی از بهترین ابزارها در ایجاد ارتباطات سازمان ها با شهروندان باشد و در این زمینه طی سال های گذشته اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

ملازینلی با بیان این که رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد توجه به عمومی کردن هنر در جامعه و زمینه سازی برای استفاده همه افراد از آن است، افزود: یکی از راهکارهای تحقق این هدف، وارد کردن هنر به بطن جامعه است که هنرهایی چون نمایش های خیابانی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و سایر هنرهای تجسمی در این حوزه نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری با محورهای فرهنگی و شهروندی و گردشگری در یزد فراخوان شد

آثار هنری با محورهای فرهنگی و شهروندی و گردشگری در یزد فراخوان شد