مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:402020-01-20سياسي

دستگیری عوامل کیک های آلوده/ بالاترین استاندارد ها در تولید شیر رعایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور گفت: - وزیر کشور با اشاره به بررسی موضوع وجود قرص در کیک های خوراکی از سوی ناجا و وزارت اطلاعات، گفت: عده ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور گفت: اعضا گزارشی که از مصوبات جلسه قبل داشتند ارائه دادند که نشان می دهد صد در صد مصوبات پیگیری شده است.

از جمله موضوعات این جلسه صد قلم کالای مورد رصد وزارت صمت بود که مطرح شد و میانگین قیمت ها و صد کالا نسبت به قبل کاهشی بوده که حدود 5درصد، بالای 5درصد و 10در صد را تشکیل می دادند، اما بین یک تا 2درصد افزایش قیمت داشتند.

وی اضافه کرد: مساله بعدی با توجه به ایام پایان سال بحث واردات کالا های اساسی بود، بازار نسبت به کالا های اساسی چه مصرفی و چه واسطه ای باید مراقبت های لازم را داشته باشد.

امسال17میلیون تن واردات در 13قلم کالای اساسی داشتیم که سال گذشته 13میلیون تن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل کیک های آلوده/ بالاترین استاندارد ها در تولید شیر رعایت می شود

دستگیری عوامل کیک های آلوده/ بالاترین استاندارد ها در تولید شیر رعایت می شود